Buji Közös Önkormányzati Hivatal
4483 Buj, Rákóczi u. 1.
Telefon: +36 (42) 205-455; +36 (42) 528-002
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Web: www.buj.hu
Hivatali kapu: BUJIKOZHIV
Polgármester
Takács László
Telefon: +36 (42) 205-455 / 12-es mellék
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Jegyző
Dr. Németh Károly
Telefon: +36 (42) 205-455 / 15-ös mellék
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Titkárság
Személyzeti ügyek, gazdálkodás
- Munka- és személyügyek intézése
- Bér- és munkaügyi feladatok ellátása
- Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek intézése
Ügyintéző
Labbancz Csaba
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 13-as mellék
Igazgatás
Pénztár
- Polgármesteri hivatal házipénztárának kezelése
- Eseti segélyek, kisebb összegű számlák helyben történő kifizetése
- Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése
Szociális ügyek
- Pénzbeni szociális ellátások (települési támogatások) megállapítása
- Természetbeni szociális ellátások megállapítása
- Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény és tanévkezdési támogatás megállapítása
- Bursa Hungarica támogatások megállapítása
- Szociális információ-szolgáltatás
Ügyintéző
Jaczina-Huncsik Ágnes
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 13-as mellék
Önkormányzati ügyek
- Polgármester és a jegyző által kiadott napi feladatok ellátása
- Lakossági kérelmek, ügyek feldolgozása, levelezések, egyéb titkársági feladatok
- A hivatalban naponta keletkezett postaküldemények elkészítése, igény szerinti gépelés, különböző adminisztrációs munkák, egyéb a vezetők által megbízott feladatok ellátása
- Képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, képviselő-testület feladatainak és egyéb döntéseinek végrehajtása, jegyzőkönyvek és mellékleteinek Kormányhivatalhoz történő felterjesztése, rendeletek kihirdetése, a hatályos rendeletek egységes szerkezetbe foglalása
Iktatás
- Központi iktatási és irattározási feladatok ellátása
Anyakönyvi ügyek
- Anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok ellátása (házasságkötés, halálesettel születéssel kapcsolatos ügyintézés, névváltoztatás hazai anyakönyvezés, honosítás, házasságkötés, névadó)
Általános igazgatási ügyek
- Népesség-nyilvántartás
- Szavazással kapcsolatos ügyek
Ügyintéző
Ványi Zoltán
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 17-es mellék
Pénzügyi és gazdálkodási ügyek
- Polgármesteri Hivatal és a hozzá tartozó részjogkörű költségvetési szervek költségvetési tervének és összeállítása, a költségvetés végrehajtásának koordinálása, adatszolgáltatás az államkincstár felé
- Képviselő-testületi ülésre beszámolók készítése
- Pályázatok figyelése, pályázatok készítése, elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása
Könyvelés
- Pénzgazdálkodási, könyvviteli feladatok elvégzése, a Polgármesteri Hivatal és a község részjogkörű költségvetési szervei részére pénzügyi beszámolók készítésében részvétel
- A kiadások és a bevételeinek analitikus nyilvántartása
- Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése
- Főkönyvi és analitikus könyvelés, bevallások, pénzforgalmi mérlegjelentések és beszámolók elkészítése
- Számviteli zárási feladatok
- Bankszámla kivonatainak összerendezése
- Költségvetés tervezés összeállításában részvétel
- Előirányzatok, szerződések, szállítói számlák, támogatások nyilvántartása, kontírozása
- Önkormányzat eszközeinek nyilvántartása, a leltárak, selejtezések lebonyolítása, a beszerzések, beruházások, értékesítések nyilvántartása
- Kimenő számlák kiállítása
- Számviteli zárási feladatok ellátása
- Analitikus nyilvántartások vezetése
Ügyintéző
Kerekes Kitti
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 16-os mellék
Adóügyek
- Helyi adóügyek intézése (gépjármű-, kommunális-, iparűzési adó, talajterhelési díj), adókivetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az adók módjára behajtandó köztartozások beszedése
- Az adóalanyok nyilvántartása
- Méltányossági kérelmek és részletfizetési kedvezmények intézése
- Bírságok, szabálysértések adók módjára történő behajtása
- Gondoskodik az adók módjára behajtandó köztartozások beszedéséről, szükség szerint megindítja az adóbehajtási eljárást
- Gondoskodik az esetleges túlfizetések visszautalásáról
Ügyintéző
Hudák-Vajda Éva
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 17-es mellék
Általános igazgatási ügyek
- Birtokháborítási ügyek
- Vízgazdálkodással kapcsolatos feladatok
- Környezet- és természetvédelmi ügyek
- Mezőgazdasági ügyek
- Állattartással kapcsolatos ügyek
- Külterületi földek eladási és haszonbérleti ajánlatainak közzététele
- Mezőőri járulék nyilvántartás
- Katasztrófa- és polgári védelmi ügyek
- Adó- és értékbizonyítványok készítése
- Közérdekű munkával kapcsolatos feladatok ellátása
Műszaki, településfejlesztési ügyek
- Építéshatósági ügyek intézése, szakhatósági engedélyek kiadása (út, közmű)
- Helyi közútkezelői ügyek intézése
- Önkormányzati beruházások felügyelete
- Pályázatok elkészítésében részvétel
- Műszaki és építmény nyilvántartás, statisztika összeállítása
- Helyi építési szabályzattal és a szabályozási tervvel kapcsolatos igények koordinálása
- Aktuális pályázatok nyomon követése, honlappal kapcsolatos feladatok
- Polgármesteri Hivatal számítástechnikai berendezéseinek rendszerfelügyelete
Működési engedély és hagyatéki ügyek
- Hagyaték és a kapcsolódó feladatok ellátása
- Üzletek működési engedélyével kapcsolatos ügyek
Ügyintéző
Laczainé Fodor Zsuzsanna
előadó
Telefon: +36 (42) 205-455 / 14-es mellék
Karbantartási feladatok
- Egyes helyiségekhez, területekhez kapcsolódó rendszeres és alkalmankénti karbantartási feladatok végrehajtása
Kubik József
Anyagbeszerzés, személyszállítás
- A Polgármesteri Hivatal és intézményei anyagbeszerzésének intézése
- Rendszeres és eseti személyszállítási feladatok ellátása
Soltész János