Buji Közös Önkormányzati Hivatal
	4483 Buj, Rákóczi u. 1.
	Telefon: +36 (42) 205-455; +36 (42) 528-002
	E-mail: 
 Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 
	Web: www.buj.hu
	Hivatali kapu: BUJIKOZHIV
	Polgármester
	Takács László
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 12-es mellék
	E-mail: 
 Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 
	Jegyző
	Dr. Németh Károly
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 15-ös mellék
	 E-mail: 
 Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 
Titkárság
Személyzeti ügyek, gazdálkodás
- Munka- és személyügyek intézése
 - Bér- és munkaügyi feladatok ellátása
 - Közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek intézése
 
	
	Ügyintéző
	Labbancz Csaba
	előadó
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 13-as mellék
Igazgatás
Pénztár
- Polgármesteri hivatal házipénztárának kezelése
 - Eseti segélyek, kisebb összegű számlák helyben történő kifizetése
 - Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése
 
Szociális ügyek
- Pénzbeni szociális ellátások (települési támogatások) megállapítása
 - Természetbeni szociális ellátások megállapítása
 - Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény és tanévkezdési támogatás megállapítása
 - Bursa Hungarica támogatások megállapítása
 - Szociális információ-szolgáltatás
 
	Ügyintéző
	Jaczina-Huncsik Ágnes
	előadó
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 13-as mellék
Önkormányzati ügyek
- Polgármester és a jegyző által kiadott napi feladatok ellátása
 - Lakossági kérelmek, ügyek feldolgozása, levelezések, egyéb titkársági feladatok
 - A hivatalban naponta keletkezett postaküldemények elkészítése, igény szerinti gépelés, különböző adminisztrációs munkák, egyéb a vezetők által megbízott feladatok ellátása
 - Képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítése, jegyzőkönyvvezetés, képviselő-testület feladatainak és egyéb döntéseinek végrehajtása, jegyzőkönyvek és mellékleteinek Kormányhivatalhoz történő felterjesztése, rendeletek kihirdetése, a hatályos rendeletek egységes szerkezetbe foglalása
 
Iktatás
- Központi iktatási és irattározási feladatok ellátása
 
Anyakönyvi ügyek
- Anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok ellátása (házasságkötés, halálesettel születéssel kapcsolatos ügyintézés, névváltoztatás hazai anyakönyvezés, honosítás, házasságkötés, névadó)
 
Általános igazgatási ügyek
- Népesség-nyilvántartás
 - Szavazással kapcsolatos ügyek
 
	Ügyintéző
	Ványi Zoltán
	előadó
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 17-es mellék
Pénzügyi és gazdálkodási ügyek
- Polgármesteri Hivatal és a hozzá tartozó részjogkörű költségvetési szervek költségvetési tervének és összeállítása, a költségvetés végrehajtásának koordinálása, adatszolgáltatás az államkincstár felé
 - Képviselő-testületi ülésre beszámolók készítése
 - Pályázatok figyelése, pályázatok készítése, elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása
 
Könyvelés
- Pénzgazdálkodási, könyvviteli feladatok elvégzése, a Polgármesteri Hivatal és a község részjogkörű költségvetési szervei részére pénzügyi beszámolók készítésében részvétel
 - A kiadások és a bevételeinek analitikus nyilvántartása
 - Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése
 - Főkönyvi és analitikus könyvelés, bevallások, pénzforgalmi mérlegjelentések és beszámolók elkészítése
 - Számviteli zárási feladatok
 - Bankszámla kivonatainak összerendezése
 - Költségvetés tervezés összeállításában részvétel
 - Előirányzatok, szerződések, szállítói számlák, támogatások nyilvántartása, kontírozása
 - Önkormányzat eszközeinek nyilvántartása, a leltárak, selejtezések lebonyolítása, a beszerzések, beruházások, értékesítések nyilvántartása
 - Kimenő számlák kiállítása
 - Számviteli zárási feladatok ellátása
 - Analitikus nyilvántartások vezetése
 
	Ügyintéző
	Kerekes Kitti
	előadó
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 16-os mellék
Adóügyek
- Helyi adóügyek intézése (gépjármű-, kommunális-, iparűzési adó, talajterhelési díj), adókivetéssel kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az adók módjára behajtandó köztartozások beszedése
 - Az adóalanyok nyilvántartása
 - Méltányossági kérelmek és részletfizetési kedvezmények intézése
 - Bírságok, szabálysértések adók módjára történő behajtása
 - Gondoskodik az adók módjára behajtandó köztartozások beszedéséről, szükség szerint megindítja az adóbehajtási eljárást
 - Gondoskodik az esetleges túlfizetések visszautalásáról
 
	Ügyintéző
	Hudák-Vajda Éva
	előadó
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 17-es mellék
Általános igazgatási ügyek
- Birtokháborítási ügyek
 - Vízgazdálkodással kapcsolatos feladatok
 - Környezet- és természetvédelmi ügyek
 - Mezőgazdasági ügyek
 - Állattartással kapcsolatos ügyek
 - Külterületi földek eladási és haszonbérleti ajánlatainak közzététele
 - Mezőőri járulék nyilvántartás
 - Katasztrófa- és polgári védelmi ügyek
 - Adó- és értékbizonyítványok készítése
 - Közérdekű munkával kapcsolatos feladatok ellátása
 
Műszaki, településfejlesztési ügyek
- Építéshatósági ügyek intézése, szakhatósági engedélyek kiadása (út, közmű)
 - Helyi közútkezelői ügyek intézése
 - Önkormányzati beruházások felügyelete
 - Pályázatok elkészítésében részvétel
 - Műszaki és építmény nyilvántartás, statisztika összeállítása
 - Helyi építési szabályzattal és a szabályozási tervvel kapcsolatos igények koordinálása
 - Aktuális pályázatok nyomon követése, honlappal kapcsolatos feladatok
 - Polgármesteri Hivatal számítástechnikai berendezéseinek rendszerfelügyelete
 
Működési engedély és hagyatéki ügyek
- Hagyaték és a kapcsolódó feladatok ellátása
 - Üzletek működési engedélyével kapcsolatos ügyek
 
	Ügyintéző
	Laczainé Fodor Zsuzsanna
	előadó
	Telefon: +36 (42) 205-455 / 14-es mellék
Karbantartási feladatok
- Egyes helyiségekhez, területekhez kapcsolódó rendszeres és alkalmankénti karbantartási feladatok végrehajtása
 
Kubik József
Anyagbeszerzés, személyszállítás
- A Polgármesteri Hivatal és intézményei anyagbeszerzésének intézése
 - Rendszeres és eseti személyszállítási feladatok ellátása
 
Soltész János













